Aplikace Záchranka nově spolupracuje s Horskou službou

Ve světě, kde si každý čím dál tím víc „hraje na svém písečku“ a čím víc se mluví o různých integracích, tím větší se v reálu objevují komunikační bariéry (to víte, nové nařízení z EU, rádi bychom, ale bohužel…) působí až neuvěřitelně zpráva o integraci aplikace ZÁCHRANKA s aplikací HORSKÁ SLUŽBA tak, aby lidé v tísni nemuseli přemýšlet, kdy kde a koho zavolat – ale prostě zmáčkli tlačítko a… je to.

 Jak to tedy funguje? „Horská služba“ přestává fungovat jako samostatná aplikace, ale byla integrovaná do aplikace Záchranka. Základní funkce Záchranky se nemění, ale pokud uživatel aktivuje tísňové volání a zároveň se nachází na spádovém území některé ze stanic Horské služby, datová zpráva přichází automaticky nejen na příslušnou záchranku, ale i na příslušný dispečink HS.

Záchranka a HS už si vnitřně mezi sebou „vyřídí“, zda a jak budou u konkrétní události spolupracovat, volající se ale o nic dalšího starat nemusí. Uživatel aplikace Záchranka má nicméně také možnost zavolat přímo na HS, bez vytáčení linky 155.

(c) Ondřej Franěk, www.zachrannasluzba.cz